Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1.5 Turbo από το 2013 στην F1 !


Σε προχωρημένο σημείο βρίσκονται πλέον οι συζητήσεις για χρήση κινητήρων 1.500 κ.εκ. Turbo (απόδοσης 670 ίππων) στη Formula 1 από το πρωτάθλημα του 2013. Οι ομάδες, αλλά και κατασκευαστές κινητήρων όπως η Ferrari και η Mercedes-Benz, υποστηρίζουν την ιδέα.
Οι κινητήρες μικρής χωρητικότητας αλλά αυξημένης απόδοσης, χάρη στη χρήση υπερσυμπιεστή (Turbo), εξαπλώνονται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία λόγω της μειωμένης τους κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.
Συνεπώς για τη Formula 1 η μετάβαση σε αυτούς τους κινητήρες φαντάζει απαραίτητη για να παραμείνει το σπορ επίκαιρο.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι θα υιοθετήσει κινητήρες 1.6 Turbo από το επόμενο πρωτάθλημα, του 2011.
"Η χωρητικότητα του κινητήρα θα μειωθεί το 2013 διότι η κατανάλωση και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα πρέπει να μειωθούν" είπε ο αντιπρόεδρος και αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Norbert Haug. "Ένα μονοθέσιο 700 ίππων δεν μπορεί να είναι το πιο οικολογικό αυτοκίνητο που μπορεί να υπάρξει.
Μπορούμε να συζητήσουμε περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, αλλά η F1 χρειάζεται να καθοδηγείται από την τεχνολογία. Πρέπει να δούμε τη γενικότερη εικόνα. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα κατασκευάζουμε τα πιο οικολογικά αυτοκίνητα που μπορούμε", κατέληξε ο Γερμανός.
Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Amedeo Felisa, εκτιμά ότι οι κινητήρες 1.5 Turbo της Formula 1 πρέπει να συνοδευτούν από την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού καυσίμου που χρησιμοποιείται και στα αυτοκίνητα παραγωγής.
"Αν η F1 πρέπει να εξελίξει κάτι χρήσιμο για αληθινές συνθήκες οδήγησης, η καλύτερη λύση είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό", είπε ο A. Felisa στο αγγλικό περιοδικό "Autocar". "Αυτό είναι κάτι που θα υποστηρίζαμε. Είναι η καλύτερη λύση για την αποδοτικότητα ενός κινητήρα", κατέληξε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ